16 Juli.

Idag blev det annu en efterlangtad sovmorgon. i love them.
Fast jag blev lite stord av mamma, vid 08.00 nagon gang.
Hon vackte mig och fragade om jag ville folja med henne och
marita for att handla mat.
Tssst, pffft. No Way. 
Jag somnade om och vaknade lyckligt 3 timmar senare =) 
Haha, ni skulle sett min frukost. Jag oppnade skafferiet som
ar fullproppat med burkar, kartonger, lador och andra saker. 
Jag fattar ingenting utav det, haha, men jag sag en liten lada
med en grot tallrik pa. Tro mig, efter nastan 2 veckor med bara
sweet stuffs till frukost ar det underbart med grot. 
Jag oppnade kartongen och fann en massa portions pasar. 
Typiskt. Ingen vanlig grot det har. Eftersom jag fattade ingenting
sa laste jag instruktionerna. 
1. Empty packet into Bowl.  
2. Add up to 1/2 cup hot milk or boiling water, stir.
 
Visst, tankte jag, det ar latt. trodde jag.. x]
For det forsta sa har jag ingen aning om hur mycket en cup ar,
sa jag bara fyllde en mugg med mjolk och stoppa i micron
(som jag inte vet hur man satter igang) men efter lite chansningar
sa blev mjolken varm. Jag halde den varma mjolken i skalen
med grot mixen. Rorde om. Rorde om lite till..
Det var tveksamt, sag ut som gryn med mjolk och sma appel
bitar i. ( det var apple-cinnamon smak pa groten) ..   (!!!)
Det smakade sott, valdigt sott.  Haha, jag slangde allt efter nagra
tuggor, drack en massa tee istallet.

Ett dopp i poolen, simmade och gjorde nagon vattengympa (haha)
med mamma x] Sen akte vi och hamtade maritas gitarr fran en musikaffar.
Strangarna hade gatt sonder, och eftersom ingen av oss kan byta sjalv,
sa blev det lattast att lata nagon annan gora det. ^^

Det verkar handa mycket eller hur?  Gamlingarna tar fortfarande paus
efter Calefornia/Nevada trippen. Haha, jag har uppmanat att ungdomen
vill roa sig lite. =)

Btw sa tror alla amerikaner att Sweden ar landet dar man gor choklad.
Obildade amerikaner.

Puss alla =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0