4 Juli.

Hej allihopa !
Eftersom jag ar i USA kan jag inte skriva A, A och O med prickar.
Hoppas det gar att lasa i alla fall.

Igar landade vi i Boston, flygresan gick jattebra. Inga forseningar och nastan ingen
turbolens alls. Underbart !  Det ar 69 F ute, dvs, 21 C. Det har varit daligt vader innan vi kom hit,
sa det har ar den forsta dagen pa over en vecka det ar sol och lite varme. Hoppas det haller i
sig och blir battre. Det ar fuktigt i luften, sa det far inte bli for varmt x]

Som ni (kanske) vet sa ar det typ, den Amerikanska flaggans dag idag, 4 juli.
Sa vi ska snart till ett stalle som heter Rutland, uttalas 'Ratland', med amerikansk dialekt ;)
Dar ar det en parad, har ingen aning vad som ingar i den paraden, vi far se....
Men det kommer bli kul att fa se hur dom firar 4 Juli, verkar vara en stor grej.

Jag har annu inte riktigt fattat att jag ar i USA,
jag har juh som sagt inte tankt pa att vi ska resa hit,
sa jag har inte blivit "taggad", om ni forstar vad jag menar x]
Imorrn tar vi flyget till San Diego, dar tar vi en hyrbil vidare till Los Angeles och Las Vegas.
Det har jag inte heller fattat, jag har alltid velat besoka de staderna och nu nar jag finally ska dit,
sa bara fattar jag det inte !  Haha, omg. Jag vet inte hur mycket det kostar att hyra internet pa dom
hotell vi ska bo pa, men sa fort jag kommer at en dator ska jag skriva...
Haha, om det nu ar nagon som laser ? =)

jag kan inte skicka sa manga sms, det kostar SVINMYCKET !!!!!!!
Och jag kan absolut inte ringa, da blir det bankrutt... vi far prata typ har eller pa Msn. =)

Men hoppas ni har det bra, jag har det javlit bra ! =)
vi hors snart,

xoxo <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0