6 Juli.

Idag har det varit en lang dag. VERY LONG.
Det hela borjade med att jag dromde en drom. Jag var i medeltiden,
det var som en film. Jag sag allting uppifran. Det var ett par som var riktigt in love.
Han var krigare och han var av adeln. En dag maste han ut i krig, och det blir ett
valdigt rorande, romaniskt farval. Hon stannar hemma hos sin rika familj och
vantar och vantar... tills kriget ar slut. Da far hon reda pa att han har dott.
Den 'vise' i byn talar om for henne att hans sjal ar panytt fodd i en orns kropp.
Hon beslutar sig for att hitta den stora fageln, for att fa tillbaka honom.
Det tar henne flera manader att hitta ornen, men till slut kommer hon till
den lilla glantan dar hans sjal ska finnas. Hon letar bland traden, men finner inget.
Till slut kommer ett starkt ljussken mot henne och ut ur ljuset gar Han.
Dom blir overlyckliga och slutet gott alting gott.
Precis da vaknar jag av att mamma skrattar hysteriskt. Typiskt.
Haha, hon hade dromt nagot knappt som tydligen var jattekul.
Anyway, I love romantic dreams =))))) (Y)

Till frukost blev det bagels och varm choklad, yummie. Sedan blev vi super turister
och tog en tur med en slags buss runt delar av San Diego, Det var ratt kul,
vi hoppade av for att luncha. Det blev seafood tacos, som tydligen ar poppis har ?
Sen fortsatte vi varan lilla turist runda. Efter super sight seignen sa gick jag och
min kusin in i ett hemsokt hus. Det var tydligen valdigt bevisat att det var 6 spoken
som harjade dar. Jag sag faktiskt inte ett enda. =)
Sedan at vi middag pa en mexikansk restaurang. Gott gott.
Efter det, kvalls shopping, sedan mot hotellet. Nu ar jag helt slut och vill bara sova.

Sa.. god natt folks, sleep tight ! <33
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

säker på att du inte bara såg en barnfilm när du var väldigt trött? :)

2009-07-08 @ 01:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0