9 Juli.

klockan ar 22.45 och jag ar helt slut ! Vi har gjort sjukt mycket idag.
Vi hade varan lilla Hollywood tripp idag. Frukost pa ett typiskt amerikanskt
frukost stalle (kan man saga sa?haha). Anyway, detta frukost place vi at pa
ligger pa Pretty Woman gatan ! Ni vet, gatan dar Julia Roberts handlar sina
fancy nya dyra klader. Den gatan =)  Underbart.
Efter en frukost som bestod av Cinnamon apple pancakes, bagel with cream cheese
och cinnamon french toast (jag, mamma och marita delade pa allt !! ) sa begav vi
oss till Universal studio. Woho ! =))) Sa javla kul !  Pa vagen dit sag vi den stoora
skylten pa berget, ni vet, dar det star "HOLLYWOOD", det var awesome ;)
Jag har aldrig vart pa Disney land, men jag tror att Universal Studio ar ganska sa likt.
I alla fall... forstar ni vilka resurser dom har ??  helt otroligt haftiga saker hade dom.
Nar vi kom in pa Universal Studio gick de andra pa ett slags spokhus, man fick ga en slinga
i morka rum med olika skrack karaktarer ur olika filmer som Universal producerat. H
Hehe... Jag gick den inte x]  Det visade sig vara to much for mig. Bla Chuck skulle poppa fram
nanstans dar inne. Det ville jag INTE uppleva.

Nar spokhuset var avklarat tittade vi pa nagra shower,  "wather world", Terminator 3D, Shrek 4D..
En awesome grejj vi akte, The Simpsons ride, var en virituell upplevelse. Sa sjukt kul !!! Hihi =))
Vi akte en liten tur i ett mini-turist-tag, runt olika kulisser... Vi fick se olika scener och massa annat.

Vi lamnade Universal Studio och akte till Hollywood Boulevard, gick pa the Walk Of Fame, 
Sag bla Micheal Jacksons stjarna... Och manga mer ! =) Vi tittade pa alla fot och hand avtryck
framfor kina teatern.. x] Jag stoppade mina hander i marilyn monroes handavtryck !!

puss <3 


Kommentarer
Postat av: Katarina

jag är så avundsjuk så jag nästan smäller av! ÅÅÅH jag vill också!!!!! :P



hoppas ni har det underbart, men det verkar som det :) massa kramar

2009-07-16 @ 12:00:11
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0