Ice Age.

Ikväll blir det bio med pappa, david och Albin. =)
Vi ska se Ice Age 3, hoppas den är bra. De 2 andra filmerna är iallafall awesome x]
Haha, barnfilmer in my heart <33

Anyway, imorgon, kl.10.00 bär flyget från kallax till arlanda. Därifrån åker vi till
Island för att sedan ta flyget därifrån till Boston. HIHIII =))) det ska bli så jävla kul !
Jag är inte ett fan of flygplan, haha, nejnej, hoppas iaf att det kommer gå bra.
Är så jäkla nervös...
Menmen. Jag kommer sakna min Albin så jag kommer DÖÖ !!! <33
Åsså kommer jag sakna alla mina fina kompisar =( <3

Men nu är det Bio som gäller, bye folks !


Puss <3



Min Bror martin som tog studenten i år och jag.
Haha, fina vi är =))

Min vackra klädsel beror på det underbara vädret !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0