On the road.

Morron !
Kl.08.06, vi ska snart åka till flygplatsen..... Jag tänkte försöka skriva varje dag, haha, berätta
om vad som händer på resan lixom... =) Hoppas nån läser !
I alla fall, jag var lite nervös för flygningen igår, men det gick över... Har inte tänk så mycket på det,
att vi ska flyga, så antar att rädslan kommer som en bomb när vi väl är där.
Får försöka att inte tänka på det. Det kommer att gå bra, det finns juh jätte många människor som
flyger varje dag, pendlar osv.. det komemr gå bra !

Nu ska vi till stockholm och träffa lite släkt och sen imorgon så åker vi till "over there" .
Jag kanske inte kommer åt någon dator ikväll, vi får väll se.

Jag kommer sakna jättemånga =((( <33
Men det ska bli jättekul att få åka bort lite ! x]
Btw så var Ice Age 3 jävlit bra, inte lika bra som de andra filmerna, men riktigt kul !
Favourit karaktären blir direkt vesslan, Buck, tror jag ? Kommer inte ihåg vad han hette,
men fan awesome ! =)  Haha, jag vet att jag är töntig, men whatever,...

Jag skiter i allt, men det skiter jag i.

Nu ska jag gitta från datorn, måste fixa det sissta... 

puss ! <3 

ps, jag köpte ett par awesome solglajjer igår, riktigt snygga !



Haha vilken bild... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0