Drömmar i mitt liv har jag aldrig förlagt.

Då var "insparks konserten" eller vad den nu kallas avklarad. Den ägde rum
i Björknäs skolans Aula i fredags och blev riktigt lyckad har jag på känn.
Tyvärr kunde inte så många av mina vänner komma och kolla vilket jag var
lite besviken över, men det kommer ju mer tillfällen. =)

Idag är det söndag och jag har tillbringat den på ett sånt vis jag tycker en
slapp söndag ska tillbringas på. Iklädd sköna mjukispaltor, uppsatt hår och helt fri
från smink har jag pysslat på i mitt hem. Små hostigt snorigt städade jag mitt rum
(man ser faktiskt golvet igen), bakade en sockerkaka och ritade en mycket söt
bild av ett landskap. MYCKET avanserad teckning. Absolut.

På senare tid har jag lyssnat på lite samma låtar om och om igen. Min favvo lista
på Spotify just nu ser ut ungefär så här:

Petter – Längesen
Eminem – Love The Way You Lie
The Used – On My Own
OneRepublic – Secrets
Sigur Rós – Sigur 1 (Untitled)
Eels – I'm A Hummingbird
Des'ree – I'm Kissing You
Eels – I Need Some Sleep
Anthony Hamilton – Pass Me Over

Meet the... (LISTAN)


Den låt som jag hjärntvättar mig med mest är låten av Sigur rós.
Nä, nu ska jag väll maka mig ner till köket och smaka på min
wonderbara sockerkaka, ciaooo !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0