All this time I was waiting for you

Jag trodde inte det gick, men ikväll är verkligen all musik
i min spotify bra! Så där bra att jag bara vill lägga ut alla
mina listor här på bloggen så att alla kan höra! Om nu
Rebecka Widgren läser detta så ska hon veta att absolut
så har även Sigur rós gått i mina högtalare.
För dom är KUNGAR ;)

Till min andra förvåning så har jag suttit vid matten sen
18.30 till 21.30. Måste berömma mig själv för den spurten!
Dock har inget av det jag räknat fastnat i huvudet på mig
och imorgon är det prov... Nåja, får väll hets räkna lite
vid lunchen. Nu är det rakt i säng och sova, puuuussss....

MASSA BRA MUSIK!

Never Shout Never – Fifteen - Non-Album
OutKast – Love Hater
Fleetwood Mac – Landslide
Sigur Rós – Gobbledigook (till Rebecka)
Parken – Jag Har Varit Vilsen, Lisa
The Tough Alliance – Koka-Kola Veins
Ron Pope – You're The Reason I Come Home
OutKast – Take Off Your Cool (feat. Norah Jones)
Håkan Hellström – Aprilhimlen
Timo Räisänen – About You Now
Rufus Wainwright – Complainte De La Butte
Jónsi – Go Do

Tack och hej, leverpastej !








Kommentarer
Postat av: Rebecka Widgren

Haha!

Men tack gumman för den underbart vackra låten, puss!

2010-12-03 @ 10:14:02
URL: http://rrebeckawidgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Alltså vad duktig du blivit på att blogga tjäjen!



Ron Pope låten var bra :)

2010-12-03 @ 17:06:19
URL: http://emmalisabeth.blogg.se/
Postat av: Vilma

Minns du när du uppträdde i 9an på den där föreställningen ni hade? Tyckte låten var så uunderbar och din röst med. Men vad hette låten? :-) om du fattar vad jag menar!

2010-12-03 @ 18:16:32
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0