If I ever make a mess

_______________________________________





Jag läste lite på emmas blogg idag och blev himla inspirerad av att skriva
om hur jag tänker mig mitt liv, efter skolan. Det jag har funderat mest
över att göra är att flyga till Los Angeles och jobba som Au pair. Det vore
ett grymt stort steg, att åka flygplan över halva jorden själv, till en familj
jag aldrig träffat och bo med dom i ett år. Om jag känner mig själv så
vågar jag nog inte men jag skulle bli så jävla besviken på mig om jag inte
gjorde det. Ja, vi får se. Känner mig inte så sugen på att slå mig ner tidigt
eller hur man ska uttrycka sig. Att se världen först är väll allas dröm och jag
tycker verkligen detär något man ska göra! Möta olika kulturer och se sig
om i världen innan man vet vad man ska göra med sitt liv. Hm, det är
underbart att drömma och än så länge går jag ju bara ettan.

________________________________________

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Anna!! :)

2010-12-22 @ 17:36:38
URL: http://emmalisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0