Just shut up and sing


Det är, från höger, Jill, samuel och jag =)


Jag tog den här bilden från Stina Wikströms facebook så att alla vet det!
Jag fick så där helt plötsligt en känsla i kroppen att jag verkilgen valt
helt rätt gymnasie linje! Det är som jag trodde, att de andra ämnena
som jag inte gillar så mycket blev lättare och roligare här på estet. Jag vet
inte om det är för att vi har estetiska lektioner som kompenserar för
typ matte och sådant, men jaja... Jag är grymt nöjd i alla fall !
Och det är väll först nu, efteråt som man inser hur mycket man verkligen
inte tyckte om sandenskolan. Min inså lärare sa idag att hon tycker det
är skitigt och ofräscht på Björknäs, och jag måste säga att jag tycker
det är så mycket renare på BJ än på Sanden. Ja !

Men nu är det bara att gå till sängs och sedan upp till skolan för öppet hus,
woohooo...... Jaja, då får man sig en titt på någon framtida estetare kanske :)
Godnatt puss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0