Morning comes in paradise, Morning comes in light.

_______________________________________________________________________

Imorse var det super myspys att se på estet tvåornas och treornas
luciatåg, det blir en sådan stämning på lucia! Samuel filmade in en ful
video med mig och Jill innan luciatåget, Vi har luciatågsförsnackis och
men blir ju lika förvånad varje gång över hur man egentligen ser ut
på film sådär. Förövrigt är jag sjukt stressad över alla läxor vi har, vi
har faktiskt inte så mycket läxa så när det väl kmr en eller två stora
uppgifter blir man lite lätt svettig. Lika bra att byta till Naturvetenskapliga
istället, hehe! Jaja, jag ska inte klaga, känns som att de här tre åren
framöver kommer bli de bästa av alla mina skolår.
Har absolut ingeting av inspiration i kroppen, skriver bara någonting.

Lyssnade på xtinas låt Beautiful idag och orden gick rakt in i hjärtat på mig !
"I am beautiful no matter what they say
Words can't bring me down
I am beautiful in every single way
Yes, words can't bring me down, oh no
So don't you bring me down today"
__________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Anna! Visst var teatern bra idag? Jag skrattade i alla fall mycket. Hihi. Ska vi hitta på något någon dag? Jamen så finfint att du också tycker det!



Du får gärna byta till naturvetenskapliga tycker jag! Det var allt jag hade att säga, puss och kram skumbanan! :*



(hyper hehe)

2010-12-14 @ 17:25:31
URL: http://emmalisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0