STHLM

________________________________________________________________________


Sitter här med mitt svenska arbete och försöker följa alla punkter
Och rikt linjer rätt, men detta kommer ändå inte bli någon MVG
Uppgift! Surt, jag vill så väldigt gärna ha högsta betyg i svenska,
Eftersom jag är rätt duktig på det ändå. Om jag får G i matte är
Jag bara nöjd, men får jag inte MVG i svenska så blir jag väldigt
Besviken på mig själv! Jaja, slut betyget i Sv A får jag väll inte förens
Till sommaren? Hm.
Men det ska bli skönt när alla uppgifter är bortgjorda och jag får
Sjunka ner någonstans och äntligen få känna julefrid, hihi!





Stockholm i mitt hjääärtaaaaaaaaa......
Det vore ju inte så tokigt om det blev sommarlov nu ist för jullov!

_________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0