Stormy Weather

___________________________________________________________________________

Idag bar det av till Luleå med min kära mor, vi skulle köpa present till min käre far
som fyller år på nyårsafton. Natruligtvis blev det lite fel och så, haha, så vem vet om
det är Luleå imorgon också? Jaja, jag har ingenting emot det faktiskt, är sugen på en
skjorta på Bikbok som jag av någon underlig anledning inte köpte idag?? Kan trösta
mig med att jag faktiskt inte behöver den.

Btw så närmar sig nyårsafton med storsteg!?? Jag som trodde det var typ två veckor
kvar. Tiden går fort och snart börjar skolan igen. Kan säga att jag faktiskt längtar lite,
vad har esmk gjort med mig?

____________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0