Laughing with blue lips

I helgen har jag myst på och sjungit en del + hjälpt brorsan att flytta in i hans nya lägenhet. =)
hörde att kroken fick DM guld, jävla bra kämpat tjejer !!!
Jag är då gode taggad för påsklovet, känns som om det var tusen år sedan sportlovet var. Tack o lov för att tiden på sandenskolan snart är slut, jag är helt jävla sjukt äckel dö less !!! Taggen för björknäs är stor och jag kan knappt vänta !
men mellan sandenskolan och björknässkolan finns det ett sommarlov. Som jag nu tyvärr måste jobba lite under.
Lyckligtvis fanns det inte bara fönsterputsning jobb att söka ! Mina val blev:
1) Sommar musikant
2) Bodens närradio
3) Retro café

dock har jag då bara sökt på första perioden, så vi får väll se vad jag får !
Blev väll ett litet virrigt inlägg, anna nyberg upp i dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0