Run to the hills

Idag ska jag bara plugga, drömma och ha
middagsmys med några. Så ser en bra söndag
ut för mig, kanske inte det där med plugget,
men annars! Det är iaf inte så jobbigt mycket
läxa. Engelska, matte, gemu... jag minns inte
om det var något mer.

Nu ska jag väll ta mig an plugget så jag får
någonting gjort. Sen kan jag känna mig duktig !






Bilden är från i somras, då jag skulle till stockholm. hade grymt
roligt när vi tog bilden, det stod några människor och skrattade åt mig.
Men det gäller att bjuda lite på sig här i livet, annars kanske man
slutar som något annat. Jag har hittat ett band som gör covers på
rocklåtar, har gjort en lista över de låtar jag fastnat för:

Hellsongs

Alla säger att man ska göra allt som om det vore för sista gången
Men jag säger
Älska som om det vore den första gången
Lev som om du aldrig levat förut
Skratta som om du precis lärt dig att andas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0