this photo of us, It don't have a price

Sitter här i min supersnygga byxdress som jag är grymt stolt
över att jag köpte! Den är helt jävla utsökt, gillar när jag gör
bra köp, absolut bra köp Anna!
Jag brukar göra så när jag är ute och shoppar, att om det är
ett plagg som jag är sugen på att köpa men jag är inte riktigt
säker på om jag vill ha, då låter jag det hänga och fortsätter
vidare. Om jag sedan i slutet av dagen fortfarande tänker på
plagget och inte är säker, då väntar jag några dagar till. Känner
jag däremot att jag vill ha det, då slår jag till! Menom jag inte
tänkt på plagget, då har jag väll glömt det och köper det inte.
Utmärkt metod, då vet man om man i själen verkligen vill ha
det man tittar på!

Förövrigt funderar jag på hur man kan undgå att bli kär i den här
killen som gör den bästa covern på Lady GaGa's "Paparazzi".
Jag vet att den är gammal, men kärlek rostar inte. Om jag gått
på hans skola skulle jag slagit till på direkten och frågat chans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0