I'm a Hummingbird.

Sitter här återigen med läxan... Jävla jävla finale data läxa.
Jag glömmer gång på gång vad "Upptakt" betyder. Längst
inne i hjärnan vet jag vad det är men jag kan verkligen inte
få ner det på papper. Surt.

Hade min första Gemu lektion idag, som jag tycker gick lite smått
åt helvete. Läraren, som heter Fredrik, sa hela tiden att det är
mycket matte som spelar in, därför kan det upplevas lite svårt.
Och jag som inte är den smartaste i matte hoppade väll inte
direkt av glädje...
Men Fredrik sa till mig senare att jag kanske inte
når udden av Gemun direkt idag, men senare när vi ska börja sjunga
kommer jag att ta de andra med storm. Jag som var väldigt sur
över den där jävla jävla gemu jäveln stoppade minsann näsan i vädret
och höll absolut med. Men vi får ju se hur det blir med, haha...

Nu ska jag iallafall ta mig en tidig kväll och gå till sängs. Innan 22.00 woho !
God Natt världen. =)



Eels – I'm A Hummingbird

Lyssna låten !  (hah, jaa, jag har nyss upptäckt att man kan länka spotify på bloggen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0