racing with the sun

____________________________________________________________________________

Sitter här i nattlinnet och taggar för gympan med Esmk10, grymt....


Häomkvällen tog jag och några andra modiga svängen förbi sandträsk och sanatoriet.
Det var min idé att åka dit och ni kan ju tänke er hur modig jag var, väl på plats...
hehe, jag skulle vilja åka dit igen, fast på dagen, så att jag kan se det ordentligt
och inte i mörker då det mesta ser läskigt ut. USCH!

Eftersom att jag gömde mig för huset nder hela tiden vi var där så tog inte jag några
bilder, hehe, så jag har nu bara snott en massa från Stina Wikström och Jill holmgren.











Så här såg det ut, undra på att jag var rädd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0