You are a wonder

Sitter här i morgon mys kläder och lyssnar på en låt som jag blivit frälst i.
Josh Groban – Hidden Away, Sen Adam sjöng den på estets sångkäll i förra
veckan så har jag nött den, tidigt ute? Hm, har även hittat ett album med
massa Jazz versioner av disney låtar. Disney in jazz, jag tycker om "A whole
new world" bäst. As skön musik att ha i bakgrunden när man göra läxa eller
målar eller sminkar sig eller springer eller sover eller kramas eller vad man nu gör.

På en halvtimma kommer Jill och hämtar mig, ska åka med Life Sentence till överKalix
och länsfinal i Rock Karusellen! Bäst att jag går och gör iordning mig, det här
blir en bra början på påsklovet! :)



Life Sentence ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0