I've had enough


Nu känns det som att sommaren börjar lida mot sitt slut,
så här efter Luleå Kalaset. Jag har hunnit med Rom,
St Petersburg, Stockholm, Kristianstad, Ystad, Malmö
och träffat släkt från olika delar i världen. Börjar Känna
mig taggad inför andra året på estet, då vi ska sätta
upp en musikal med hela linjen. Men det kommer jag
att få äta upp några månader, då är det ändå jag kommer
vilja ha är ledigt och sommar.

Idag är det iallafall en typisk Söndag för Anna Nyberg, jag
tar det jävlit lungt och om någon frågar så städar jag faktiskt.






All of them girls a mess
I've seen it all before, I'm not impressed

__________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0