Never let me go

Den bästa bok jag någonsin läst heter Never let me go och den är
skriven av författaren Kazuo Ishiguro. Jag har nu sett att den boken
har blivit film! GISSA om jag ska se den? Jävlar vad glad jag blev,
det är verkligen den överlägset bästa boken som finns. Eller, den
överlägset bästa bok jag hört talas om, läst, vad som helst. Först
är den bara brittisk, mysig och lite mysitsk. Sedan, när man får veta
om eleverna på Halishams redan bestämda framtid så kan man inte
sluta läsa. Gud, låt filmen komma ut NU!!!!!
Här är Trailern:




Kommentarer
Postat av: katarina

Pssst.. Jag tror att filmen redan finns ute. Iallafall på piratebay ;P

2011-08-14 @ 20:20:07
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0