ÄNTLIGEN

Äntligen klar med Lucia och konserterna! Nu är det bara ett HAIR rep,
ett kör rep och en sångkväll/julshow/körfra,trädande (vad jag nu ska
kalla det eftersom jag bara ska sjunga kör??) och två advents konserter
kvar! Och jajuste, en svenska redovisning.. och terminsuppspel. Och inså.
Sen kan jullovet komma fort som fan!

Jag har bara köpt en jlklapp än så länge, men jag har verkligen inte haft
plats för julklappar i min skalle!? Min hjärna har varit proppad med saker
att komma ihåg, som t ex rep, läxor, rep, konserter, texter, rep, melodier, tider...

Känner mig välförtjänt av ett lungt och skönt lov. Nu ska jag sova och sova ända
tills klockan ringer 06.45. Loooooovee it!

Hehe, den här bilden är bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0