Jag är så trött på att komma tillbaka

Hej, jag tror att jag kan stå ut väldigt länge. Iallafall tills det står mig upp
i halsen och jag inte kan andas. Men så är det väll med oss alla? Men
när jag väl är där, med näsan precis över vattnet, så släpper verkligen
alla hämningar och det känns som om kontrollen försvinner.

Egentligen vill jag inte använda ordet Kontroll eftersom jag förknippar
det med ordet Makt. Har jag makt över mig själv? Tappar jag mig
självkontroll eller min självmakt? Gud så jobbiga tankar! Men förstår
ni skillnaden?

Äsch, det är då stor tur att jag har bra vänner som ser mig.

Men whatever, nog med I'll-go-back-to-black-inlägg, nu ska min absoluta
favvo komma hit. Även fast han är omogen ibland så. God natt <3


Kommentarer
Postat av: Jill

Puss gullet <3

2011-12-22 @ 23:22:30
URL: http://jillholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0