Jag ville vara något som känns

Jag ser längre ifrån varann
om någon ska kallas svag så är det han och inte jag
Jag vet några saker som du aldrig berättade
Jag gjorde några saker men det var mitt gamla jag
Jag har frusit allt för länge
Ska inte vara kall nå mer
Kan inte reglerna i spelet
Men du får gärna komma hit
Jag måste lära mig från grunden
Jag måste omvärdera allt
Du är svår att leva utan
Jag är svår att leva med
Jag har bett för stunden dimman drar förbi
Du hör bara av dig i fel tillfälle
Då jag måste gömma våran relation
Om jag kommer dit igen
Har du en plats där jag kan vila?
Ett fönster vi kan sitta vid?
Dina ögon ändrar färg i ljuset
Lät du henne komma närmre?
Det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0