I was made for loving you

______________________________________________________________

Jag sitter här och taggar igång för step in, känner att jag
inte riktigt orkar, men jag ska ska ska gå. Sedan ska jag
göra matte. jag ska, jag orkar inte, men jag ska. Efter
matten vill jag sova. Jag vill, ska och orkar med det.

Igår var jag på kalas hos Mathilda med några andra
som det var riktigt roligt att återse. Det togs kort som
jag ska försöka få tag på och lägga upp här, vi får se...
Det var roligt iaf, vi åt middag, pratade och såg skräckisen
Paranormal Activity.

På tisdag börjar skolan och jag hoppas vårterminen kommer
gå lika fort som höstterminen gjorde, för jag vill ha sommaaarr...

_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0