Suddenly

_____________________________________________________________________

Sitter här och tvingar mig själv lyssna klart på en låt. Ska gå till step in efter
låten är klar, sedan bär det troligtvis iväg till Emelie, det var ett tag sen.

kanske ska dra en snabbis hur mitt nyår såg ut. Eftersom min pappa fyller
år på nyårsafton så var det ju såklart middag med familjen och resten av huset
i Peters lägenhet. Oxfilé, potatisgratäng, massa såser och sallad, det var
en värd middag! Sedan tog jag mig till Linnea, efter en stund där åkte vi alla
till staden och hamnade tillslut hos mig. Jag hade väldigt roligt och ser fram emot
vad 2011 har att bjuda på. En sak vet jag, till våren åker jag till Rom vilket
jag ser fram emot! Jag ska fylla 17 år och sedan går jag ut första året på estet.

Hm, nej nu är låten slut: mot step in!!!!

______________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0