Detta är Sverige, snälla gråt där ingen ser.

________________________________________________________________

Slänger in ett stycke text såhär en måndag kväll. Gud vad det är stilla,
även fast jag har så mycket roliga saker som jag ska göra.
Jag kan nästan se allt i en snabb spolning, som på film ni vet. Då personen
ifråga står stilla medans allt runtomkring går jättefort. Alla människor går
förbi, fåglarna flyger, bilarna kör ja, alllt har sin gång. Förutom den där
personen som står stilla. Det är inte fråga om något emo inlägg, det känns
bara väldigt stilla, lite melankoliskt.
Lite som melodin i Håkan Hellström – Vid protesfabrikens stängsel

Hm, men snart kommer våren och då blir det nog lite mera fart. Till sommaren
åker jag till Ryssland en weekend och det känns som en sån här "saker man
måste göra innan man dör" grej. Det ska bli gode mäktigt att gå omkring i
St Petersburg. Se vinterpalatset och besöka små affärer och stora vackra kyrkor.
(Jag vill alltid gå in i kyrkor och kolla när vi reser någonstans, hehe, de är så fina)

Hmhm, nu ska jag försöka tagga igång för snöruggby imorrn på gympan, lycka till...

________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0