Come what may

Ikväll har jag och Samuel sjungit på den klassiska koserten i Björkaulan.
Vi sjöng låten Come what may från musikal filmen Moulin Rouge, jag är nöjd!
Sedan så är det ju så att Mina kära vänner, Life Sentence, spelade i luleå ikv,
på Norrskenstalang 2011, och gick och vann hela skiten! Jävlar vad stolt jag känner
mig över dem!!! Det var fan deras tur att vinna, de förtjänade dom verkligen.
Så nu kan jag gå och lägga mig helt glad och nöjd, imorgon är det Torsdag och
efter Torsdag kommer Fredag!! Taggaaaaaa.....

Moulin Rouge. <3



Vi sjöng inte den här versionen, men jag tycker att den här är mycket finare... :)


Kommentarer
Postat av: Jill

Åh, vad bra att det gick bra för er! Hade velat vara däääär, men tur att jag får höra er på torsdag! ;-) TACKK! Känns underbart att få vinna! Ses imorn gullet!

2011-05-18 @ 23:27:15
URL: http://jillholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0