SYNS NI SÅ MÅR ALLA BRA ELLER VEM BRYR SIG OM ALLA SÅ LÄNGE NI SYNS


Hej jag heter less och känner mig Anna. Tänkte ladda upp bilder från helgen men
min kamera vill inte samarbeta och vips så tog batteriet slut. Jag orkar inte tjorva!!!

Igår var jag på kyrkan och lyssnade på gospel kören från Mellansel och de var
riktigt duktiga, sick. Blev väldigt sugen på att ta upp gospeln igen! Det var en bra kväll,
fram tills jag skulle ta på mig jackan och gå hem. För som pricken över mitt allmänna
lesshets tillstånd, så var det någon god kristen som tyckte att min halsduk passade
väldans bra runt sin egna hals, mycket bättre än runt min, och tog barmhärtigt med
sig den hem. Så himla jävla omtänksamt!!!

Nej, jag slår på en ljudbok om tomtar och troll och tänker på hur mycket min mamma
skulle skratta om jag la ut outfit bilder (??) av någon anledning.


Long lost bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0