Do you really want to

He-he-he-hejsan. Diggar lite 30 seconds to mars (it's so fluffy am gonna die)
och mailade precis in ett engleska arbete och kirrade därmet sovmorgon
till imorgon!! SÅ JÄVLA NÖJD. har gjort bort ljudteknikprovet också. OCH gjorde
sjukt bra ifrån mig på matten idag, tycker iallafall jag.

Nu ska jag göra lite gemu och sedan springa till step in. Har sjuk sträningsverk
sen igår då jag körde ben. Men ska man bli fitt till stranden så ska man!!!
Fan va det är en bra dag. Fyndade en klänning, ett linne och en tjockstickad tröja
idag på lunchen med Jill. YEAHMAN, nu länkar jag en sjyykt bra låt också!!

30 Seconds To Mars – Hurricane

Tjena ryss-bruden. Saknar din frisyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0