14 Juli.

klockan ar 11.17 PM

Sovmorron till ca 11. Jag gick och la mig ca 21.30 kvallen innan,
sov jag da i 13,5 timmar? eller? haha, jag har ingen aning, men
jag var iallafall jatte trott nar jag vaknade och ville bara somna om.
Men nej nej, pappa kom och kittlade och petade pa mig. Det var
bara att stiga upp.  Haha, det ar jobbigt med semester   ;)
Min nyttiga frukost bestod av en fiber macka med Peanut Butter
och tee. Sen chillade jag bara pa, lyssnade pa musik, satt lite ute,
spelade piano (det lilla jag kan!) Jag, Kevin & David badade i poolen...
Allt var slappt. Men efter Lunch hande det en grejj. En valdigt trakig sak..
Marita har en katt, Binky. Han var valdigt sjuk och hade ont.. valdigt gammal.
Inatt hade han jamat valdigt mycket, oroligt.
Pa morgonen ringde hon veterinaren och han sa att det ar nog bast for
Binky om han fick somna in... ni vet.  =(
Sa.. vid 17.00 nagon gang akte Joshua, maritas man, till veterinaren med
Binky. Borta. Han var jattemysig. Man kunde halla honom som en bejbis.
Han gillde nar man kliade honom pa magen.. Jamade hel konstigt, en valdigt
speciell katt. Nu ar han i katt himlen. Dar har han det bra.

Imorrn blir det lite shopping, annars inga planer. Vi ska bara vara, eftersom
det finns nagra vissa vuxna har som maste lugna ner sig lite efter den sa
OTROLIGT jobbiga resan vi gjort.
ajja. =)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0