5 Juli.

Har i San Diego ar det AWESOME. Precis som i filmerna. Palmer, kaktusar och
massa vackra farg granna blommor i tradgardarna. Det luktar sol. Underbart.
Vi landade har kl 16.30 lokal tid, ca 01.30 svensk tid, tror jag ?
Magen och somnen ar helt fucked up, jag vet varken ut eller in. Vaknar mitt i natten
av att jag ar i stort behov at en toalett, eller macka. Jaja.
det ar as ballt att vara pa typ andra sidan jorden. =)

Jag hinner inte skriva sa mycket nu, vi ska till ett stalle som heter Sunset cliff
for att hitta nagonstans att ata middag och bara spana in omradet. Det ska bli kul.
Sa jag gittar nu, skeiver mer imorrn !

Ha det bra alla manniskor, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0