7 Juli.

Jag kommer inte ihag vad vi gjort idag haha x]
Vi steg upp.. gick en liten promenad langst hamnen och tittade pa batar
och starfishes i vattnet =)  Vi checkade ut och tog hyrbilen till Bruggers Bagels
for att ata frukost. Jag tog en Poppy bagel med creams cheese. Till det blev
det the. Lovley =)
Efter den otroligt nyttiga frukosten akte vi norrut mot LA. Lite segt var det att sitta i bilen,
men det tog ungefar lite mindre an 3 timmar, sa det gick bra. Nar vi kom in i LA, akte vi forbi
huset dar minnesstunden holls for Micheal jackson. Jag var bara nagra hundra meter fran
The King Of Pops body !!!! Det vill jag lova.
Vi hittade och checkade in pa hotellet. nar vi parkerat oss sa at vi lite lunch pa ett gulligt mat stalle,
jag at chicken wraps. Sedan akte vi till St Monicas beach och strosade lite... Gick ut pa en av de langa 
pirarna, dar dom hade byggt upp ett litet nojes falt. Jag, david, kevin och pappa akte en liten 
berg och dal bana. Det kittlades i magen ! =)

Efter det lag vi lite pa den fina stranden... at middag pa "Cha Cha Chicken", och pa hemvagen
kopte vi "lite" donuts. Hihi. =)

Nu natt. puss allihopa ! =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0