Bara för mycket.

Nu får det vara nog med sjukdom, frisk eller ej, imorrn går jag till skolan.
Det är inte så att jag har svinis eller magsjuka eller så, så ni behöver inte vara oroliga
för att bli smittade av något. Jag har bara inte ätit någonting på de senste 4 -  dygnen
och har väldigt ont i magen, annars är jag klar i skallen. Min feber har försvunnit och
snuvigheten är bortaaaa ! (Y) Så imorrn kmr jag ! = )

Någon sa till mig att jag borde kolla upp om mode innan jag yttrar mig, okey, så vad vet
omvärlden om modet i ryssland? Skriv kommentarer, hur klär man sig i Rysselandet ? :s

Haha, det finns stora problem åsså finns det små problem.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0