I'm writing down what I cannot see

_________________________________________________________________________


Idag har det varit öppet hus på Björknäskolan, självklart var jag där först av alla
och trodde jag kommit en timme för tidigt, men icke! Bra att jag kan hålla koll på
tiden iallafall (Y) Men det var tråkigt nog inte så mycket drag vid Estetprogrammets
bord, bara jag som satt med Klaras gitarr och spelade "Lilla Katt" i halv desperata
försöka att locka någon själ. Men vi lyckades nog samla ihop några blivande estetare,
BRA jobbat estetare! Vi hade iallafall det snyggaste bordet, med rosa och svart duk,
ljus, ljusstake, broschyrer och godis i en LP-skål snott från teknikarna!

Sedan åkte jag och Stina hem till mig för att stöpa ljus, vilket jag tycker är grymt
mysigt. Vi underhöll alla i huset som stöpte med sång, gitarr och piano spel, absolut.
Älskar lukten av smält stearin, glögg, saffran... Ja, nu känner jag att julen är på G !

Min senaste nötar låt är ju helt otroligt nog en från Tokio Hotels senaste skiva. Den är
inte så lik deras andra låtar, men det är ingen på den nya plattan. Hm, nostalgi, jag
är ju trots allt ett sant TH fan i grund och botten!
Här är den på engelska och tyska:

Tokio Hotel – World Behind My Wall
Tokio Hotel – Lass uns laufen




Laddar upp en bild för bildens skull, dom är ju lite roliga att kolla på ;)




_____________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0