I tveksamhetens tid



Jag bara fortsätter gilla denna låt, den är så konstig och så bra.

Idag startade våran lilla Musikal turné med klassen. Jag tycker att det
gick väldigt bra och barnen som såg musikalen verkade också nöjda.
Jag fick några kort tagna på en av skolorna vi uppträde på, men de
var så dåliga haha så jag vet inte om jag vågar lägga ut några här.
Imorgon är det nationella och jag är INTE taggad. Men, det är bara
att tacka och ta emot, det måste ju göras. Nej, nu ska jag göra mig klar
för sängen så jag kan krypa ner och se kvällens Big Brother, så är det.















Väldigt lyckat alltså, känner mig nöjd. NU: Big Brother !

Kommentarer
Postat av: Helena

Ni var jättebra:)

2011-05-13 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0