Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå

_________________________________________________________________

Jag lyxar till det med att inte stressa mig i säng, eftersom jag ändå har
all tid i världen att sova ut imorgon. Japp, sovmorgon till kl. 12.10, sedan
svenska och matte. Kurserna på torsdags eftermiddagen brukar kännas
som att springa i vatten men ikväll känns det som ett jävla 60 meters lopp.
det kommer gå snabbt och mina fina vänner förgyller ju som vanligt dagen!
Yeah, känner mig som en förbaskat glad optimist, men det är väll skönt?

Lyssnar just in mig Maggios album Satan i gatan, helt klart godkänt! 
Låten "Snälla bli min" gick rakt in i hjärtat, efter 5 sekunder.  

Självklart ska den upp här.



_________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0