I fall Into your hands


Jaha, ikväll har jag levererat som en kung! Kan bara säga att jag
varit på Step in, räknat matte, övat på piano läxan, träffat hjärtat,
övat på gitarr läxan och sjungit Frank Mills högt och gällt. Auditionen
till musikalen Hair har redan varit, men den där låten har lixom grott
in sig i min hjärna.

Ikväll har Paramore gått på repeat i mina högtalare. Jag lyssnar aldrig på
henne men hur jävla bra kan inte den musiken nå in i hjärtat, oavsett
vilket humör man är på? Jaha ja, väldigt bra kan jag meddela.

Nej, nu ska jag sova. Klockan 10.00 ringer klockan imorgon, SKÖNT.


En konstig bild på mig och Jalle i Flarken när jag rider på hans rygg.
Tusen år sedan.




Kommentarer
Postat av: Katarina

ser fram emot dig i Huvudrollen i Hair till våren.. :))

2011-09-13 @ 18:08:18
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0