I know what I am and I know what I am not


Väntar på att Samuel ska komma och plocka upp mig, medans så
fixar jag till frisyren och drar på mjukbyxorna. Bra kombo?
Låter som en mys lördag kväll i mina öron. Under tiden spelas
Razorlight ,  skönjävla lördag.





En bild tagen för tusen år sedan, från en riktig mysig mys kväll! Jag gillar
den här bilden alltså, om man tittar noga så ser man att jag är jätteröd i
ansiktet och pratar i telefonen samtidigt som jag försöker lista ut vars den
där tusans sladden från Wii spelet ska in i teven. Kan jag ha gått i åttan
när den här bilden togs, eller? Hm, minns inte. Gode roligt hade vi i alla fall. :)





Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHA, åh jag kommer ihåg den kvällen :)

2011-09-28 @ 16:12:30
URL: http://emmalisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0