Let the sunshine in

Jag är hemma. Jag är sjuk. Därför är
Jag hemma. Lyssnar för tillfället på lite
HAIR musik och filosoferar om hur det
Var att sätta upp musikalen. Det var ett
Riktigt slit göra! Man brukar beskriva att
Vissa projekt genomförs med blod, svett
Och tårar, HAIR var fan nästan bara
Blod, svett och tårar. Till en början.
Efter den sista föreställningen var det
Bara tårar och lättnad kvar. Tänk så
Duktiga vi alla var.

Jag hoppas att det här sista året blir
Lite mindre dramatiskt och ohälsosamt.
Men även om ångestkänslorna vill
Hälsa på igen så ska jag kämpa och
Vinna över dom. För det sista året ska
Jag minnas så jävla väl att det var det
Bästa.

Nu ska jag gå och tjuv plocka hallon
Hos min granne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0