24 Juli

Jag har inte orkat ladda upp nagonting, lusten att gora det forsvann bara.
Men men, jag har fixat lite bilder nu iaf, hoppas nagon tittar ! =)

24 JULI.

Vaknade med en annu varre halsont an dagen innan. Typiskt. Ont i ryggen,
axlar, leder.. inte bra. Det ar synd om mig =(  haha, eller inte x]
Anyway, idag blev det att shoppa lite presenter till nara och kara, blev b.l.a 
en massa godis !! ^^) hihi.
Vi kopte en ny kamera med 12.1 pixlar, det tuger gott och val till min lilla familj. =) 
Nog for att jag ville kopa den med 14.0 pixlar, men jag blev nedrostad.....
Jaja, jag insag att jag maste ta over den gamla kameran som ar riktigt bra.
Det blir fint det.
Vi kom hem, jag och david spelade en riktigt kul spel, haha, men han ar en
riktig fuskare !!! ;o Han bara fuskar hela tiden. Men han ar javligt kul =)
Sedan at vi middag pa en Irlandsk restaurang, jag tog kyckling curry blablabla,
riktigt gott ! =)


23 JULI.

Jag vaknade med ont i halsen.. fan, man kan juh inte vara sjuk nar man ar pa semester !! ;O
Jag har svininfluensan !!! ;Oooo HAHA! inte :)
Idag shoppade vi !!!! Jag hittade dock inte sa mkt, letade efter ett smalt rott lack balte, och en
svart liten vaska med lang rem. Inget av detta ar mode i USA, sa, jag hittade inget utav det.
Men, mina damer. Victorias Secret. Heaven, om ni fragar mig. Det ar sjukt kul att shoppa
underklader !  Till och med roligare an att shoppa vanliga klader =) hehe.
Anyway, jag fick en sot liten mjukis hund pa kopet nar jag kopte produkter fran Cheek. (tror det hette sa??)
Hunden ar rosa med vita prickar och har en bla liten troja pa sig. Jag ska spara pasen jag fick fran affaren.

Jahapp, inte sa mkt mer spannande.

Love <3


22 JULI.

BOSTON !!
Fan va nice, efter lunch drog vi till Boston. Jag kan tanka mig att London
ser lite ut som Boston. Gamla hus och mys. Dar gick va pa lite affarer som Zara, 
Victorias secret, H&M ( !! ) och lite annat.. :) Vi fikade jattegott pa ett mysigt fik,
sedan gick vi genom staden.. in i parken, som ar fin fin. Vi at mer, haha, sedan....
vanner, sag vi pa Blue man Group !! =) det var sa Javla awesome !!! Fan va haftigt,
man kan se klipp fran shower med dem pa YouTube, men det ar inte samma sak
som IRL. Man maste helt enkelt se dom. Jag och min kusin, Kevin, var med i showen !! x]
En som jobbade dar ba, "Jaa, vi skulle behova 2 st som kommer inspringandes lite efter
att showen har borjat, det ska forestalla att ni kommer sent. Det skulle vara jatte kul om
nagon av er kunde stalla upp pa det." 
Haha..ni som kanner mig. Sjalvklart ar jag med pa det ! =) 
Jag und kevin fick sitta lite ovanfor scenen en stund och efter att det borjat, sa kom hon som
hade fragat oss om vi ville medvarka, hon bad oss folja efter henne. Vi gick in i salongen,
stralkastare tandes mot oss och en liten truddelutt spelades upp.
"Youre late ! Youre late ! Youre sooo laaateee!!" 
Haha, alla skrattade, det var riktigt kul x] 
Men om ni nagongang far chansen att se The Blue Man Group, ta den !!!!!


21 JULI. 

SIX FLAGS !!!! Fan vi kul = ))))))
Har inte sa mkt att skriva om den har dagen.. forutom att det var javligt kul.
Jag akte en berg och dal bana ( !! ) haha, en ganska snall en, men enda :)

Hoppas ni har det bra in sweden!  puss <3




(  vart tog den 20 Juli vagen ?? )




Bilder !




Binky ! rest in peace <3




Jag och min moster Marita @ St. Monicas Beach, just chillin !   =)



Kevin and Chuckie @ Universal studio






Bilden talar for sig sjalv ! =)





Jag pa Paradise cove beach =)




kevin och Chip !

( Chip ar farbror till Angelina Jolie (stavning!?)






Jag ser ut sa har, deal with it !! x]
Blue man und me in Boston ! =)




Antar att mer bilder kommer sedan !
Nu ska jag sova, peace out folks !!

love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0