25 Juli.

Idag tog vi det bara lugnt, jag ar juh som sagt sjuk, sa lusten att sitta ute i det varma
ar inte sa stor. jag lag inne under flakten med datorn =)
Men mitt pa dagen nagon gang, akte jag, marita och kevin till Best Buy och kopte en
ny kamera till marita. ( En likadan som varan! x] ) Joo, sedan akte vi till en Sprit affar,
typ Bolaget. Man kunde provsmaka beer om man ville ? haha !
Sedan hem igen.. satt lite vid poolen, bara chilla.

Efter middagen kom det besta pa hela dagen !!
CHEESECAKE ! Haha, I love it !  x]
Inget slar Sams clubs cheesecake, faktiskt.

Och vet ni, jag har insett att man inte ska saga "faktiskt" har i usa.

Dom ggr jag ahr sagt det har folk tittat konstigt pa mig.

fattar ni varfor? :P

"fak tiskt"



Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0