27 Juli.

27 Juli ??  Nar borjade tiden att ga sa fort ?  Vi landade juh nyss i Boston.
Ikvall ska vi flyga hemmat igen. Jag som inte ens har fattat att jag har varit i
Usa, hur ska jag hinna forsta att jag ar i sverige ?  Jag kanske far for mig
att jag inte varit borta alls. =)  Det kanns hemskt att aka hem igen, men
sammtidigt sa javla skont. Saknar lukten av mitt hem, min egen sang,
alla kompisar, min albin <3
( egen toalett !! haha, jag gillar inte att ga pa andras toaletter x] )
Och jaaaa, jag saknar min bror ! Martin foljde juh inte med, han
ryckte in ist. Far se hur lange han overlever ;)

Det ska faktiskt bli riktigt jalva awesome att fa komma hem..
Det ar gront ute.. visst ar det gront har med, men det ar en helt annan
farg och luft hemma. Solen gar ned pa ett annat satt. Vinden blaser
annorlunda. Borta bra men hemma best. =)
Det ar riktigt fuktigt har, jag svettas !   Intressant fakta...
Jag hoppas att det ar fint vader hemma i sverige nar jag kmr hem !!

Snart ska en kompis till Marita komma hit med sin mamma och fika.
Maria ar svensk, hon var precis kommet hem fran sverige, hela hennes
familj har varit pa semester och hennes lilla moder foljde med till
Usa for att halsa pa. =)
Det blir mys ! Vi ska fika cupcakes ! ;)

Jaja, anna ar hemma igen, 28 Juli, ca 09.00. pm.

Ha det bra nu alla, love <3


Lifehouse - Broken

Kommentarer
Postat av: Katarina

flyg försiktigt nu så ses vi på Gotlandet om en vecka! :) För imorgon bitti åker jag till Norråker :) massa kramar

2009-07-27 @ 18:05:59
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0