13 Juni

hej =)
Äntligen har jag gått och blivit bloggmänniska!
ska uppdatera varje dag ! <3
...NAAAAAAT.

Ajja. Vi får se hur det går, jag kan INGENTING om bloggar,
men jag jobbar på det. Haha.


Anyway. Idag har jag varit med min underbara albin <3
Vi åt god middag, eftersom att hans farmor och farfar var där. Sedan såg vi på film, Sweeney Todd,
med Johnny Depp i huvudrollen. Perfect. Den var jävligt vidrig, men bra. (Y)
Nu, kl.22.58, sitter jag här vid datorn med min kompis Jalle. Han fixade den här bloggen åt
mig eftersom att jag är sämst på sånt här... datorer. Hihi.
Nu ska vi pallra oss härifrån, ha det bra mina vänner, hoppas att det blir iaf någon som läser detta ! =)

Puss !    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0