When I look at you

Hej bloggen !  Min dag har mest bestått av sovande och hostande och nyande och snorande. Inte så mysigt och till på köpet saknar jag min Jalle väldigt mycket. Plus att jag missar en massa lön från jobbet.

Har lust att skriva en massa skit om känslor, rätt och fel, hur och varför och vad som än kommer upp i huvudet på mig. Men det lär nog inte bli av, mitt hjärta och min hjärna kommer ändå aldrig särskilt bra överens så en sådan text skulle bara vara allt för jobbig att läsa. Jag skulle kunna fylla en hel bok med mitt inre, en jävlit spännande bok eftersom ingenting skulle vara läsbart. Ingeting skulle vara förståeligt eller otydligt. Det skulle vara så välskrivet så att även Kungen skulle kunna läsa den. Kul att jag tror att mina tankar är så väldigt speciella.
Se, jag börjar redan att spåra.

Typ mysig låt :)  --->  Billie Holiday - I Loves you Porgy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0