Don't think twice, do, what you have to do

________________________________________________________________________

Jag har inte ägnat mig åt så mycket dator såhär i juletider. Men nu känner jag
att världen borde veta att jag ska gå på bio med ett go gäng! Vi ska se Narnie,
den tredje filmen. jag har sett några av de gamla versionerna typ tusen gånger
och halva mitt liv hänger på att jag får se de nya filmerna på bio, hehe! Ja,
vad kan man göra?

Nu ska jag duscha, sen promenerar jag upp mot staden och Naaarniiaaa.....

Puss =)

________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Casperuna

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-05-19 @ 09:58:10
URL: http://casperuna.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0