Måndag

____________________________________________________________________

Min dag började ju lite snett med att jag befann mig på skolan kl. 08.40
och fann att lektionssalen var helt tom och svart. Jaha tänkte jag, jag
ringer stina!  Stina svarar helt slött och jag säger i panik: "HAR VI
SOVMORGON !!?!?!?!?!???" Ja, till klockan 10.00 tydligen.

Kvällen slutade dock bra med en supermysig titta-på-jul-filmer-som-man-
såg-när-man-var-liten-och-som-vi-fortfarande-ser-(hehe)-kväll. Samt glögg!
När jag kom hem slog jag på teven och såg Hollywood fruar med en
kaffe. Underbart, absolut!

Maria Montazami till gravid kvinna vars vatten just gått:
"Åh Gud, hon ska ha barn, NU! Hennes vatten gick just sönder!!!"

Puss, God natt =)

____________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0