Man måste dö några gånger innan man kan leva

_________________________________________________________________

Har en riktig paus i dator sittandet. Jag pluggar, umgås och tränar. Ja, jag tränar!

Har precis insett att, juste, jag ska ju se Håkan Hellström
i Mars !!!!!!!!!!??????? dags att börja tagga med alla dessa underbara
håkan låtar... Jag har faktiskt inte lyssnat alls på hans nya album, men
nu ska jag tagit mig i skinnet och nött. Lyssnar just nu på skivan och
hittils är låten "man måste dö några gånger innan man kan leva" bäst.
Jag valde låtens titel som title till mitt inlägg också, på grund av att
det är så jävla rätt. Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Nu ska jag ta på mig lite varma kläder och går ut i det fina vädret och beger
mig med Samuel till staden, blir nog lunch däruppe någonstnas. Vi får se
vars vägen tar oss... puss!



Håkan Hellström
__________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Julia

Man måste genom skam

Man måste genom drömmar

Man måste dö några gånger innan man kan leva!! åhhh håkan,älskart!

Kikadejust pådin blogg för första gången, en ny läsare anna;) Wiee.

TAGGA HÅKAN DET ÄR NÄRA NUUUU!!! =)

2011-02-28 @ 22:15:38
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0