I drömmen, så att säga

___________________________________________________________

Sitter här i estets alldeles egna dator sal och hänger och väntar
på att tiden ska gå så att ensambeln kan börja och så att jag kan
åke hem någån jävla jävla jävla gång. Måste ju fortsätta på min
packning till Italien och Rom. Jag fattar verkligen inte att jag ska
åka ännu, hehe! fastän det är imorgon och allt. Jahap.
Ja, jag har iallafall varit och köpt en byxa och en byxdress för att vara
helt readyyy, så att säga. Redo för alla väder.

Nä, nu är det väl ändå dags för ensambel, Hej då !


Hittade den här bilden på datorn, passion för musik!

___________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0