tillbaka och igår

___________________________________________________________________

Min helg var rätt händelserik och sedan inte så himla fartig.
på Fredagen hade jag pizza mys med Samuel och Stina.
tanken var den när jag och Stina la oss i sängen att vi skulle
se Ella enchanted, men det hann inte gå länge av filmen förens
vi båda snarkade... Jaha, kan säga att jag vaknade till när
meny slingan spelades om och om och om och om och om igen.
Två bilder från fredagen som Samuel tog. =)





På Lördagen var vi ett gäng i Degerbäcken, vi bastade, såg eurovision
och tog det luuuungt. I bastuhettan slängde jag mig även i älven och
det var så jävla kallt, min hjärna slutade fungera i en sekund, cool tjej...
Nej, nu; PLUGG, länge leve estet !!!

___________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0